Wysyłka

1. Wszystkie towary zamawiane w sklepie Doniczkowo są przesyłane do klientów za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

Koszty transportu są obliczane w następujący sposób:

a) Forma płatności - przedpłata:

- koszt transportu: 14,90- PLN brutto

b) Forma płatności - przy odbiorze:

- koszt transportu - 19,90- PLN brutto

2. W przypadku zamówień o wartości od 300 zł wzwyż koszty transportu są pokrywane przez sklep Doniczkowo.

 

3. Ceny w Sklepie są podane przy każdym z Towarów i są wyrażone w złotych polskich, a także stanowią ceny brutto tzn. zawierają podatek VAT.

4. Ceny Towarów nie zawierają kosztów dostawy, które każdorazowo wskazane są w procesie składania Zamówienia. Całkowita wartość zamówienia obejmuje cenę Towarów oraz koszty dostawy, w przypadku gdy koszty dostawy ponosi Klient.

5. Zamówione Towary są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Na terenie Polski czas dostawy to zazwyczaj 1-2 dni robocze.

6. Przy każdym Towarze podany jest czas realizacji wysyłki. Jest to czas, który upływa od przyjęcia Zamówienia do realizacji do chwili wysłania zamówionych Towarów ze Sklepu, nie uwzględnia on jednak dni wolnych od pracy oraz świąt. Jeżeli Zamówienie obejmuje kilka Towarów o różnym czasie realizacji wysyłane jest ono po skompletowaniu całości Zamówienia, z uwzględnieniem wszystkich terminów.

7. Sklep dokłada wszelkich starań, aby Zamówienia były realizowane w najkrótszych możliwych terminach. 

6. Klient ma możliwość uiszczenia ceny w następujący sposób:

a) przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy (przedpłata);

b) za pobraniem tzn. gotówką przy odbiorze Towaru (wysyłka za pobraniem), 

c) za pośrednictwem serwisu dotpay.pl (udostępnianego przez Dotpay S.A., z siedzibą w Krakowie, 30-552 Kraków, przy ulicy Wielickiej 72, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000296790, posiadająca numer NIP 634-26-61-860, NIP EU PL6342661860, numer REGON 240770255 oraz kapitał zakładowy w wysokości 4.000.000,00 PLN, opłacony w całości gotówką.) dalej „dotpay.pl” przelewem albo kartą kredytową/debetową,

d) za pośrednictwem serwisu przelewy24.pl (udostępnianego przez DialCom24 Sp. z o.o.  60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15  NIP 781-173-38-52, REGON 634509164  Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000306513, wysokość kapitału zakładowego: 1 697 000), dalej „przelewy24.pl” przelewem albo kartą kredytową/debetową;

e) za pośrednictwem serwisu transferuj.pl (udostępnianego przez Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna ul. Św. Marcin 73/6 61-808 Poznań  NIP: 7773061579 REGON: 300878437 KRS: 0000412357  Kapitał zakładowy:  4.798.500,00 PLN (wpłacony w całości), dalej „transferuj.pl” przelewem online;

8. Zamówienie Towaru zostanie przekazane do realizacji (do wysyłki) niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży, przy czym w przypadku płatności przelewem (przedpłata), za pośrednictwem serwisów opisanych w ust. 3 lit. c, d, e albo ratalnie wysyłka będzie realizowana dopiero po zaksięgowaniu wpłaty za Towar odpowiednio na rachunku bankowym albo koncie Usługodawcy w serwisie dotpay.pl, transferuj.pl albo przelewy24.pl (po pozytywnej autoryzacji transakcji), albo w przypadku płatności ratalnych po uruchomieniu kredytu i przelewie należnej kwoty na konto Usługodawcy.

9. W przypadku płatności za pobraniem, Klient zobowiązuje się do odbioru oraz uregulowania należności za zakupione Towary (wraz z kosztami przesyłki) bezpośrednio u kuriera doręczającego przesyłkę, lub w urzędzie Pocztowym. W przypadku uchylania się Klienta od zapłaty za dostarczoną przesyłkę, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Klienta, Poczta zwróci przesyłkę Sprzedającemu (po 14 dniach od pierwszej próby doręczenia). W takiej sytuacji, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Kupującego Sprzedawca może wezwać Kupującego do jej wykonania, a także żądać naprawienia szkody wyrządzonej mu przez niewykonanie Umowy sprzedaży przez Kupującego, co oznacza w szczególności pokrycie kosztów przesyłki w obie strony oraz wezwania do wykonania umowy, zapłaty.

10. Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, sugerujemy, aby Konsument sprawdził przesyłkę i wskazujemy, że w przypadku stwierdzenia: 

1) uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,

2) niekompletności przesyłki,

3) niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia,

Konsument jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki. W takim przypadku sugerujemy zapisanie  uwag lub notatki ze zdarzenia w obecności dostarczyciela oraz niezwłoczne powiadomienie Usługodawcy o zaistniałej sytuacji. W każdym wypadku, w razie uszkodzeń sugerujemy sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności dostarczyciela przesyłki. 

12. Klient niebędący Konsumentem w chwili odbioru przesyłki zobowiązany jest sprawdzić jej zawartość. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy Towaru i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych Towaru w trakcie transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę niebędącego Konsumentem i dostawcę przesyłki.

13. Sprzedawca przypomina, że zgodnie z art. 548. § 1 Kodeksu cywilnego z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego (Klienta) korzyści i ciężary związane z rzeczą (Towarem) oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy (Towaru).

14. Jeżeli Towar ma zostać przesłany przez Sprzedawcę Konsumentowi, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta z chwilą wydania Towaru Konsumentowi. Za wydanie Towaru uważa się jej powierzenie przez Sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta.

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel